-

glömde skriva att jag var och fikade med therese,marcus och lilleman igår. och fan vad killen har vuxit sen sist jag såg han den 19 maj ! lilla hjärtegubben ♥ han växer så fort och man hinner inte med. de är inge roligt ! han får inte bli större. önskar att dom alltid var sådär små och mysiga. har saknat honom så otroligt mycket så idag under dagen eller imorgon ska jag fara och pussa mer på han. älskade barnet !

från de ena till de andra så är jag otroligt lycklig över människorna i mitt liv. jag hade inte kunnat ha bättre vänner och även fast jag är värdelös på att visa hur mycket dom betyder för mig, så gör dom verkligen de. de går inte att förklara med ord hur glad jag är över alla fina vänner och familj. ni vet vilka ni är ♥
när livet sviker, så vet jag att ni finns där. och de är en trygghet. ni är bäst !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0