12 juni

igår när magnus kom hem hoppade han i duschen sen for vi till akuten direkt och kollade upp hans hand. han hade fått en spik in i handen på jobbet så dom gav en spruta och rengjorde lite, sen fick vi fara. men att sitta där i 100 år var fan ingen höjdare. hur jävla upptagna kan dom vara ? och de ska vara akuten ? var vänlig ta en kölapp. vilket skämt !
vi for iallafall på lakkapää en sväng och sen hem och åt. hjärtat hade inte sovit så bra natten innan och jag var också svin trött, så vi däckade klockan 7 och vaknade vid 10. sen låg vi och pratade till halv 1 och sen slocknade vi :) mysigt !
idag tänkte jag kanske fara och kolla på nunis när de är gruppbild med bilsport, fara och kika lite bilar och de ;b sen ska jag försöka hinna till therese som blir 21 idag ! mamma och micke firar även 1 år som gifta, så ja far nog förbi där också. upptagen kvinna här ! nu slår jag igång en film. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0