2 av 2 nätter

sista natten idag, brukar vanligtvis vara att man jobbar hela helgen natt, alltså 3 nätter men nu var de bara 2 och jag klagar inte heller. känner att jag inte har någon ork till att jobba över huvudtaget. jag vill leva och njuta av juni (sommaren) innan jag kör igång mitt vik den 18 juni. är ju trots allt bara 2 veckor dit så jag ska försöka njuta så mycket som möjligt och hålla tummar och tår att de blir finare väder ! eller egentligen skiter jag blanka fan i om de regnar fast varje dag nu bara de är fint till ms meet så är jag glad ! ;p

imorgon ska jag försöka att inte sova bort hela dagen, hur jag lyckas återstår att se. men ska nog ta mange under armen och fara till therese och hälsa på. skulle göra de idag men dom for iväg så jag hann inte :)
sen tänkte jag inte göra destomer imorgon. ska sitta bänkad klockan 9 och se big brother finalen iallafall. åh vad spännande ! och samtidigt tråkigt att den är slut. så himla underhållande program ! hoppas på ett big brother nästa år igen :)

har inte mycket mer på hjärtat just nu. tänkte kika runt och fördriva tiden lite ! puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0