29 juni

vad har hänt sen sist ? är ju bara 2 dagar sen ni fick en uppdatering så de har faktiskt inte hänt destomer. drog på onsdagpub i onsdags (antagligen i onsdags) ja iallafall. till en början var de ganska dött men sen ramlade folket in och de blev faktiskt roligt ! var dock inte sådär jätte full men lite lagom på lyset ;b himelens kul att umgås alla gamla vänner. alla man umgicks med när man var typ 14-15 :) blev lite sådär nostalgisk ;p sov över hos sofie så jag hade bara en trappa ner till jobbet på morgonen. vågade inte köra bil så de var lättast att sova där.
 
igår jobbade jag, samma idag. så mycket annat har inte hänt i mitt liv ! sprang en sväng runt markanden men inte vet jag om de var så mycket att hurra över. alla stånd är förmodligen i kiruna under kirunafestivalen. dumt att dom satt de samtidigt. hittade dock massa snygga linnen där som jag måste fara och inhandla imorgon, ska även försöka hitta en ny större handväska :)
 
idag är de raj-raj på krogen. känns ganska surt att min bästis jobbar helg & att de är svin dyrt att gå in. 120 spänn efter klockan 9. + jacka. nä tack. så vi ska nog ragga istället ;p med snygg skodan jag har lånat från rajjes firma. körde pappa till byn så jag tänkte snål köra med den hela helgen. kanon ! nåväl. nu ska jag kika vidare och sen fara en sväng. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0