allt möjligt

hej alla fina ! idag är de måndag och om en vecka börjar jag mitt sommarvik ! så den här veckan har jag tänkt njuta lite extra av ledighet, men de är ju lite synd att vädret är så jävla dåligt. 5 grader imorse när jag klev upp och körde magnus till jobbet. kul ? pappas tjej har varit i rhodos och berättade att de var 30 grader varje dag. något stor lust man har att boka en sista minuten idag !
ihelg blev de utgång. for på krogen i fredags och hade jätte kul med massa fint folk, träffade lite studenter och dom såg helnöjda ut ;) hade mer än gärna tagit om den, om och om igen faktiskt. världens roligaste grej !
i lördags var jag bakis. och de mina damer och herrar är ovanligt. jag är aldrig bakis men de kommer väl med åren ? sen jag drack jag inte bara vin som jag brukar så de kan ha varit därför också ;)
ja de var väl ungefär så min helg har varit. myst på med mitt hjärta också som varit sjuk. vi tänkte åka och fiska men de var så dåligt väder och sen tog vi oss aldrig ut. men en super mysig helg har vi haft ♥
igår fick jag även sålt mazdan, de kom nästan en tår. jag saknar skrutten jätte mycket redan ! min allra första bil. men jag kan ju inte köra den resten av livet så de var väl lika innan jag hann kära ner mig alldeles för mycket i den :) nä nu ska jag duscha. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0