bitter fitta

blev inget inlägg igår, flååt. jag jobbade förmiddag iallafall. och när jag kom hem var jag så himla trött så jag tog en liten vila :) när jag vaknade hoppade jag i träningskläderna och for på gymmet med emelie, cyklade lite och promenerade på promenadbandet. sen drog vi ett varv i den döda stan innan jag for hem.
 
idag är jag lite arg. skulle få repstoppslönen igår meeeeen den har inte kommit in och den kanske, kanske kommer före helgen. vadå kanske ? jag behöver den nuuuuuuu. med 147 :- på kortet kommer man fan inte långt. nä idag är jag lite bitter. sen är ju vädret helt fuckat också i vanlig ordning. vill bort från stan. tur att man åker till pajala och ser lite nytt nästa helg ;) hahah inte så mycket att hänga i granen. men de blir nog kul :)
 
nu ska jag avrunda och äta en brak frukost. hungrig som ett djur !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0