fisketur :)

igår for vi halv 6 till nunis, de var smockat med folk och vi fick stå och köa hur jäkla länge som helst. men till slut kom vi fram och vi fick ju även vara med på bild med c70 ;) var massa olika bilar. känns dock lite tråkigt att de var helt vanliga a4or som de finns typ 10000 st av i den här stan. sen var de ju en hel del andra helt vanliga bilar. jag själv körde ju dock med en "vanlig". fast jag kan inte påstå att den är speciellt vanlig, enda c70in där iallafall ;)
skit samma, jag tyckte de var en kul grej och sen skiter jag i om folk tycker att "vi" förstörde allt ;b jag tycker att c70in är speciell, men alla tycker ju olika ;p
jaja. idag blir de mest troligt en fisketur med hjärtat. han kom hem vid efter 12 igår och hade tappat och sett massa firrar. så idag ska vi nog fara och testa våran tur ! har hunnit med en powerwalk tidigare och sen har jag kikat film. nu kollar jag de okända och väntar på gubbsi :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0