min smiley :(

gjorde ju en smileypiercing när jag var sist i luleå med susanna. dock så fick den åka bort idag :/ älskar den jätte mycket men eftersom att min sträng är så högt uppe, så kom kulan och ringen högt upp. så kulan låg och nötte på tandköttet just mellan framtänderna och de har blivit världens grop där nu. och jag vill inte riskera att tandköttet nöts helt bort så att tändernas rötter nästan kommer fram. egentligen ska ju kulan hänga på själva framtänderna men de gjorde inte min. så jag tänkte försöka byta till en större ring först men insåg sen att den ringen var tjockare än den jag hade i först. så då beslutade jag att ta ut den. så himla synd men nästan gång jag gör, om jag gör igen så sätter jag in en större ring direkt.
kommer kännas tomt utan den och de är ju såååå snyggt att ha så. men den blev ju inte som den skulle så jag får vänja mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0