ms meet lördag ♥

åh idag är dagen här ! som jag längtat och fan vad jag är taggad. käkar lite frulle och lyssnar partymusik för att komma in i stämning ;) igår när sanna kom hit for jag dit och sen for vi på stan och snurrade. åkte sen till sandra och irja på kaffe. drog med dom på stan några varv, förbi nunis och kollade folk osv ;b träffade mamma, micke och lillebror där. har inte sett lillebror på några dagar och han var riktigt mysig. han stod och kramade om mig hela tiden när jag stod där ute. åh fick nästan en tår i ögat. älskade lillen ♥

sen for jag hem, jag och mange drog på statoil och köpte mjölk och sånt sen hem och glodde tv en stund innan jag däckade i sängen :) nu har jag vaknat för 40 minuter sen. tänkte att de är lika bra att sova ut så man är pigg och kry hela dagen ! ska nu klockan 12 och fota utställningen lite innan jag far hem och börjar fixa mig. nä nu ska jag avrunda. bjuder på bil bilder imorgon. vi kanske hörs sen men annars imorgon. puuuss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0