natt jobb :)

inte kunnat uppdatera bloggen alls eftersom att vårat internet pajjat. eller strömadaptern till själva modemet är sönder och jag har varit runt hela stan och sökt en ny, men de finns inte. fan vilket skit ! sen kan ju fan com hem ta sig i röven, våran garanti har gått ut förra året så då kunde dom tydligen inte skicka en ny. då var man tvungen att köpa ett helt nytt modem för typ 1000 spänn. idioter ! fan vad less jag blir. så jag måste ta och beställa en sån där sak från nånstans ;b

nu är jag iallafall på jobbet och ska spendera hela natten här och imorgon natt. jag klagar inte för de är ju trots allt pengar och jag hade ändå inga planer på annat ihelg. så nu tänkte jag kika runt lite sen kanske kolla tv eller nått :) är ovanligt pigg också så de är ju bra ! puss godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0