ny design

hej alla fina. ser ni min nya design ? ganska vanlig men jag tog bara en som jag hittade här på blogg.se. jag suger ju nämligen på designer men den var lite söt och enkel så why not. bakrunden gillar jag men hade velat ändra headern. cecilia ? ;)
 
har iallafall varit på badhuset med lill snorki. jag badade inte, som den badkruka jag är. sen for vi på dollar så att jag fick inhandla lite saker och nu är vi hemma. adrian tittar tv och jag tänkte städa lite innan min man kommer hem. han jobbar över idag också så får se när han klampar in här :)
 
ikväll ska jag på onsdagspub. älskar sommar ♥ så nu lite fix här hemma innan jag hoppar i duschen o de. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0