snygg bilen !

nya blogg.se är ju skit fint :) men jag har ännu inte hunnit kika igenom den men den verkar ju mycket roligare. och snyggare design ! på tal om design så har min fina kompis cecilia lovat att fixa en ny header åt mig. jag suger på att dona och trixa med bilder så jag lämnar över de till henne, som är expert. de blir alltid så fint. så förhoppningsvis kommer mitt blogg sug tillbaka då, med ny snygg design :) min är så himla tråkig och ful !
 
igår morse efter 8 blåste vi mot umeå, körde inlandet och himlar så fint de är där ! hittade massa drömhus jag vill ha. så vackert :) tog iallafall 6 timmar cirka eftersom att vi körde lite fel och sen var de massa vägarbeten. när vi kom fram var de bilbytar dax och de gick himla smidigt. vi böt bort c70 mot en s60 som magnus velat ha länge. den var ruskigt nice :) trodde han skulle inta förarsätet hela vägen hem men efter 18 mil fick jag köra. så jag körde resterande 30-35 milen. kul med ny bil och den var jätte fin att köra. kom hem vid 1 tiden på natten så de var raka vägen i säng. var helt död :) 
 
nu är mange och tvättar bilen lite och sen ska vi till pappa och dricka kaffe. blir nog en tidig kväll för imorgon väntas ett förmiddags skift. så nu avrundar jag och säger godnatt. puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0