sommarens roligaste helg !

hej alla glada. hoppas ni är lika happy som jag är idag ! åh längesen jag hade den här känslan. och de beror såklart på att sommarens roligaste helg är här. midnight sun meet ♥ som jag längtat. förra året var jag chaufför och jag kan säga er att de var de värsta jag gjort i mitt liv. så ihelg ska jag ha så äckligt kul ! idag blir de dock nyktert faktiskt. jag tänkte ta de lite lugnt, fara på campingen på medlemsträffen och fota massa fina bilar.
igår var jag ju som sagt till tandläkaren. de var inte kul men jag kom därifrån överlevandes. sen var jag på stan med emelie och inhandlade nya träningskläder. de kändes i plånkan men lätt värt. jag är tusen gånger mer taggad nu med snygga kläder man kan ha på sig ;b sen for jag hem efter ett tag på stan och då ringde maria mig och skulle ha med mig till harads av alla ställen. så vi hoppade i bilen och for och kollade stuga :) jag vill också ha en !!
nä nu ska jag plocka lite vuxenpoäng och ringa samtal. puss så länge !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0