sverige ♥

idag är de sveriges nationaldag, och jag älskar sverige. eller nä inte alltid. ibland kan jag bli så jävla sur på hur saker och ting fungerar här, men annars är de bra ! :) och ni som tycker att de är rasistiskt kan köra upp nått någonstans !

har precis städat hela läggan. eller de är väl lite smått kvar att göra men annars är den ny och fräsch typ. mamma och dom skulle komma och hälsa på idag också så jag kanske bakar något om jag orkar. annars far jag på konsum och köper nått gott :) tänkte även tvinga ut mig själv på en promenad senare om vädret tillåter. lite regn har väl ingen dött av men om de vräker ner så skippar jag nog de. återstår att se :)

har inte så mycket mer på hjärtat. ska trycka i mig en alvedon så min huvudvärk kanske försvinner ! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0