tandläkaren...

kan ju säga att jag inte hade tackat nej till lite mer sömn. blev ganska sent igår och jag är fruktansvärt trött ! men var tvungen att kliva upp halv 6 och köra magnus till jobbet så jag skulle ha någon bil idag för klockan 7 ska jag befinna mig hos tandläkaren. åh ! tandläkaren är inte min största kärlek om man säger så. sen gnäller dom ändå bara både på att jag snusar och mina två piercingar. so what ? i'm still a rockstar ;) skämt o sido. men de är jämt så. jaaaa tant tandläkare, jag vet att de nöter på mina tänder men jag hade piercingarna för 2 år sen också och jag kommer fortfarande inte ta ut dom.
hur som helst så ska jag göra massvis med saker idag. ska fara och sola med emelie och sen fara en snabbis på stan, sen köpa hundmat och fara till mamma och rasta råttorna. sen hämta ut paket åt magnus och till sist fara och hjälpa sofie med lite saker. + bolaget. upptagen kvinna kan man säga.
nä nu ska jag knarka lite alvedon så mensvärken från helvetet försvinner. hörs sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0