26 mars

huvudvärk så in i bomben. har klivit upp 20 över 6 för att jag skulle följa med till skolan med adrian, hans nya skola ! och jag var säkerligen mer nervös än han. de kändes som att de var jag som skulle börja. och jag blev som ett litet barn igen när vi kom in där och de var fullt med ungar. blyg som fan ! haha :) satt där på hans första lektion och han hade verkligen jätte söta kompisar i klassen som sa "vi tar hand om honom, han får sitta med mig i bussen" osv .. åh gullebarn :) sen frågade jag om han ville ha med mig till badhuset och matsalen, men icket. så de var ju ett framsteg iallafall, att han vågade redan första dagen vara själv där. så jag for till mamma och käkade lunch sen for jag och jobbade halv 12 .. oftast brukar dagarna gå fort när jag jobbar men idag var tydligen ett undantag för de har gått så fruktansvärt segt. fy bubblan vad trött jag varit/är .. så nu ska jag klä av mig, och lägga mig i soffan och kika lite tv. sen sova, ska bli jäävulskt skönt :)

så jag avrundar och säger godnatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0