bejbis sjuk !

vaknade klockan 7 på morgonen, galen som jag är ! ledig och allt :) men de kändes skönt att kliva upp tidigt ändå. for på mammas jobb och hjälpte henne med inventering och drack lite kaffe. sen for jag vidare till therese och hälsade på henne och lill eliaz. åh jag blir ännu mer barnkär än vad jag redan är, om de går ? fasiken vad söt han är. lill prutten ! satt där och pratade och drack kaffe, sen for jag hem. har försökt hitta orken till att städa för de ligger grejjer precis överallt. allt är kaos här ! åh jag hatar de.

ska iallafall plocka in disken i maskin sen får jag se om jag orkar, annars lägger jag mig i soffan och vilar en stund :) puss så länge !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0