dum blondin ?

jag har kommit på en sak. jag är ganska oallmänbildad, jag kan ingenting om sveriges historia eller nått sånt.

när vi var i egypten så åkte vi en buss påväg till en båt. och efter vägen var de massa vackra höga berg och våran guide berättade att bakom bergen så bor benduinerna (dom som bor ute i öknen för er som är lika trög som mig) och efter en stund sa jag till magnus. "ska vi bli såna där buddister?" haha. fattade inte skillnaden

en annan sak som jag också skrattar åt idag är att jag trodde olof palme var påve. åh snälla evelina ! och när vi var i stockholm sa magnus i en bok affär

M: "här har du en bild på olof palme ifall du vill se hur han ser ut!"
E: "jag vet hur han ser ut, han är kort,tjock och flinskallig och har vita kläder"

även fast jag då hade fått veta att han inte var påve, så beskrev jag han som påven. dum blondin ? bara hårfärgen som räddar mig. haha åh ! jag skäms över mig själv, men jag bjuder på de ;)


Kommentarer
Cecilia

hahahahaha sötfia ;b

men man kan ju inte vara snygg o smart på samma gång!

jag är också trög ;D välkommen i klubben!

2012-03-25 @ 10:46:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0