hyponervokustiskadiafragmakontravibrationer

hicka alltså .. jaja en rolig grej var att jag somnade klockan 6 igår kväll, och vaknade för en halvtimme sen. har alltså sovit i 12 och en halvtimme ! fattar inte vad de är med mig ;b nåväl pigg är jag iallafall, har käkat lite frulle men sparade på de eftersom att ahlsell har frukostbjudning åt kunderna nu på morgonen, så vid halv 9 ska jag fara dit och nalla en smörgås :) sen halv 11 ska jag fara till arbetsförmedlingen och efter de köra pappa upp till stugan :)

sen får jag se vad jag hittar på när jag kommer hem, kanske fara och beställa tapeterna till tvrummet. (nytt projekt på g) är inte nöjd med min fondvägg jag målade. så jag har börjat riva ner dom gamla lite smått, de går ganska fort så jag ska försöka bli klar ihelg med allt =) kanske hinner tapetsera på söndag för imorgon ska jag vara barnvakt när micke och mamma ska till ikea. orättvist ! :(

nu ska jag kolla vidare sen slänga på ett fejs. hejrå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0