kiruna-sthlm-egypten

idag är dagen D här.  eller nä, egentligen först imorgon. men idag klockan 17 går iallafall flyget till sthlm, och imorgon vid 8 tiden går flyget från sthlm till egypten. har haft lite resfeber så inte kunnat sova alls nästan inatt. förhoppningsvis får jag sova lite under dagen och natten som kommer :)

har klivit upp nyss typ, tänkte ta en lång varm dusch och ta de allmänt jävla lugnt såhär på morgonkvisten. sen bara kasta ner sminket och sånt i väskan och sen är jag fit for fight ! jag får se om jag hinner med fler blogginlägg innan jag åker. annars hörs vi kanske om jag sitter vid datan nått där borta. annars om 1 vecka. puuussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0