trööööött

nu är jag riktigt trött ! varit med snorki hela dagen och de har väl varit mysigt, om de inte hade varit för att han är så otroligt tråkig ! så dagen har bestått av film och tv tittande ;b han ville inte gå utanför dörren alls. men jag for på stan och tog en promenix med hundarna, orka sitta inne i fint väder liksom ? ;p

mammi kom hem vid 6-7 tiden så jag for hem och slängde på mig ett fejs, tänkte att ifall de blir att fara och chaffa eller bara kolla stan så vill man ju inte se ut som hej kom och hjälp mig men ingen kom. men sminkandet var helt onödigt för jag har suttit hemma hela kvällen och myst med tända ljus, man måste ju tänka på miljön så duktig som jag var släckte jag alla lampor och körde på ljus istället. mysigt ! kikat 2 filmer, så nu är ögonlocken tunga. john blund är redan och här och vill dejta med mig. så jag går och sover nu :) sköööönt ska de bli :)

godnatt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0