våffeldagen ! :)

svar till cecilia ; där har du en poäng pigan ! tur att de finns fler som jag :) ♥

våffeldagen idag. min morbror fyller 46 år, så jag har varit och tänt ljus hos honom ♥ sen har jag varit och mumsat våfflor hos mamma. nomnom vad gott ! sen har jag inte gjort så mycket, vilat och sen snurrat på stan och pratat med kusin & cecilia :)

imorgon är de måndag så jag ska följa med mamma och adrian till kulleskolan, första dagen för lillebror där ! så vi ska vara med hela dagen. så klockan 8 ska jag befinna mig i kullen, hur ska jag ta mig upp ? känner redan nu att jag kommer vara död. men hoppar under täcket direkt efter big brother. och på tal om big brother, hoppas hanna r åker idag ! en till idiot mindre. sen är de bara marcel kvar som jag också ogillar !

nu ska jag fortsätta kika runt sen slå igång tvn och mysa. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0