1a dagen klar !

nu kan man börja räkna ner, only 9 days left ! nä men idag har de gått fort och jag fick jobba med min bästis. så varför klaga ? dock är jag väldigt trött och ser inte framemot morgondagen lika mycket. vill dessutom vara med min fina :( uscha vad jobbigt de kommer bli. känner ju redan nu att jag saknar honom. ändå är jag en sån som inte saknar sådär direkt. men de är väl förmodligen för att jag vet att jag har några dagar att se framemot, utan honom.
men efter stoppet ska vi göra något myspysigt tillsammans, bara jag och han ♥

nu håller jag på att laga mat. skulle göra älgkött och pottigratäng igår men de blev så sent så jag struntade i de. vilket jag ångrar nu för de kändes inte sådär jätte skoj att ställa sig och laga värsta middagen nu efter ett slitet arbetspass. maten är iallafall klar om en typ en kvart, då är de duschen som gäller och sen hopp i lådan. så jag säger godnatt nu och vi hörs imorgon ! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0