3 maj och äckel snö

ingen blogglust för fem öre. men jag kan ju iallafall skriva en rad eller två. hur som helst är de 3 maj idag, de snöar och är allmänt tråkigt väder ute. jag hatar när de är så för jag blir så jävla trött ! har jobbat 4,5 timmar idag. skönt med kort dag :) ikväll klockan 18.00 ligger jag under nålen för sisådär 15e gången. and I love it ;) blir en liten den här gången eftersom att min ekonomi inte är att hurra över. känner mig ganska fattig. och när jag väl har pengar vill jag ju göra lite större. så jag passar på nu att göra bakom örat vars jag alltid velat ha. jag har dock velat hit och dit, mellan olika motiv. en fyrklöver, kinatecken, noter, fjäril osv. men jag tror nog har bestämt mig för noter ändå. ganska vanligt och tråkigt men de är fint !

så nu tänkte jag försöka orka ta tag i lite tvätt, och sen blir de en stödvila så jag orkar vara vaken resten av dagen. är dödstrött ! somnade kring halv 1 igår och klev upp 6. inte okej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0