ÄCKLIGA SVIN

helt seriöst. vad fan är de för idiot/er som haft så jävla kul att skruva lös bultarna på 240ins bakdäck. livsfarligt förfan ! jag och sofie körde upp på dundret och när vi kör ner så flyger hela skiten av. den studsade in i min dörr och skrapade hela sidan, sen upp i ett träd flera meter och sen slog den ner på vägen igen och ner i diket. tänk om vi fått möte eller nått ? eller om vi kört fortfare och kanske själv dammat in i ett träd ? magnus är den mest nogranna människa jag någonsin träffat. han skulle aldrig dra bultarna löst. han drar fast med maskin sen efter drar han alltid. så de beror absolut inte på att han dragit dom löst. de är ju nått jävla pucko som haft tråkigt och vill jävlas, eller någon som är sur/hatar oss ? haha. haters gonna hate. nä men de var ju tur att de gick bra för oss. de hade ju kunnat gå värre. jag hade gärna velat veta vem de är, men de lär man ju aldrig få och tur är väl de på ett sätt för den personen hade fan fått ångra sig jävligt djupt. då hade jag inte varit den snälla söta evelina som aldrig slåss och alltid är snäll, då hade jag fan varit crazy !

nu ska jag försöka sova. men de är svårt när man är förbannad,uppspelt,chockad osv. godnatt iallafall !


Kommentarer
elin

Helvete också!

2012-05-25 @ 00:45:11
URL: http://lilljatko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0