förkylning från hell

ja fyfan. förmodligen beror de på fullmåne att jag inte kan sova .. många som inte kan göra de men jag har aldrig märkt nått förut, förutom nu när jag råkade veta att de var fullmåne. vafan ska månejäveln förstöra min sömn för ? gå och dö .. jag är inte glad idag. i 4 nätter har jag sovit som en kratta, inte fått mer än 3-4 timmars sömn varje natt. inatt har jag vridit och vändit till halv 4. somnade lite så där halvt och vaknade halv 6 typ. fan vad kul ! har även blivit sjuk, hade svin ont i halsen igår och nu är jag snorig ! ska och jobba 8.30 - 17 på kvantum, önska mig good luck. för de kommer bli en tuuuung dag. och när jag kommer hem ska jag fan sova. klockan runt ! usch. kan inte någon skjuta ner månen ifall de är den som jävlas med mig ? idiot måne.

nu ska jag borsta gaddarna. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0