heeeelt slut

ny vecka, nya möjligheter. har varit på ica i kassan idag från klockan 10 till 2, sen for jag till byn och hämtade pappa och sen hem igen. har nyss kommit hem efter en handling för veckans matsedel och nu är jag helt slut. natten har varit hemsk och jag har kanske sovit 2 timmar, max ! är helt jävla död, och de blir en riktigt tidig kväll idag.
igår kikade jag big brother hemma hos sofie med henne och sandra, sen for jag hem och "sov", försökte iallafall :)
så idag blir de nog inget big brother för min del. ska sova riktigt tidigt för imorgon ska jag upp tidigt och vara på ica från 9 till 1 . så nu blir de en dusch och sen lite tv tittande tills jag däckar, vilket lär bli typ innan 9 ! förlåt för dålig uppdatering men så kan de vara ibland, eller ganska ofta för min del. tappat suget och vet inte vad jag ska skriva. nåväl, vi hörs väl kanske imorgon. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0