helgen

fyyyyyyyyyfan vilken jävla rolig helg de har varit ! helt galet. längesen jag hade så här kul, och de var välbehövligt efter repstoppet. i fredags var jag nykter och körde mange. dom hade firmafest och drack lite smått. under tiden var jag och sofie på stan och raggade runt. mys ! i lördags var jag ut med sofie. vi for till sjöbro och där var de massa roligt folk och jag hade skit kul ! mestadels iallafall, sen fanns de ju några minuter under festen när man var förbannad och less. men i stort sett hade jag skita kul :) sen for vi till nadja och efter de hem. klockan var väl vid halv 3 när jag landade i sängen.
igår var de morsdag så jag for och köpte en blomma och stack dit och käkade tårta. världens bästa mamma ♥
idag är de måndag och jag börjar jobba klockan 1 till halv 9 ikväll. på bästaste jobbet ever ! så nu ska jag kika runt sen åker jag på kaffe hos mamma. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0