klagomål

2a dagen klar och imorgon är jag ledig. vi ska köra på ända till nästa fredag så de är därför. egentligen bara till torsdag men var tvungen att göra något på fredag så då måste vi ha veckovilan före :) så de ska bli riktigt skönt att få sova ut. då behöver jag inte sova så jätte tidigt ikväll. ska strax hoppa i duschen och sen får jag se vad jag gör.
hur som helst så måste jag berätta om en sjukt irriterande sak. i höstas/vintras så rev dom räckerna på ballkongerna här i alla hus och då var de bara våran som inte gick att få dit pga att platten som den sitter fast i måste gjutas om. så hela räcket lutar neråt och bara hänger, de ser svin fult ut utifrån och jag skulle inte bli förvånad ifall den ramlar. så riksbyggen har varit hit 2 gånger men ännu inte gjort något åt de. en granne hade ringt åt dom och då kom dom hit och kollade även fast dom redan visste när dom satte dit dom att de såg ut så. och nu plingande en till granne på och sa att vårat räcke ser ut att rasa när som helst. för de första, tänk om vi hade haft barn och dom är ute och leker på ballkongen ? de enda som gör att vi inte ramlar ner är en plastvägg som glaset sitter fast i. (inglasad ballkong) varför ska vi betala full hyra när ballkongen är trasig ? jag kan inte vädra några mattor för jag kan inte hänga dom över räcket osv osv .. nä jag börjar bli jävligt less. och snar är de sommar och jag vill börja plantera blommor, köpa utemöbler och göra fint. men de går inte så länge de ser ut sådär. livsfarligt !
nu ska jag duscha !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0