min fredag

tjena ! varit på kvantum idag och haft kul tillsammans med brudarna. sen for jag hem, och sen drog jag och magnus till gojjan för att köpa mjukglass ! fasiken vad gott ;b ställde oss och pratade massa strunt innan vi plockade upp sofie och hennes hund för att åka till veterinären en sväng, han mådde inte så bra men dom hittade ingenting så de var väl inget farligt :) sen åkte vi upp till lk vakten och hämtade ut våra kort och måndag kör vi igång klockan 06.00 ! är faktiskt ganska taggad just nu. men de lär väl ändras när klockan ringer på morgonen.
och de absolut tråkigaste är ju att magnus jobbar natt. han börjar 6 på kvällen när jag slutar, och när jag har kommit hem så har han redan hunnit åka. och han slutar på morgonen när jag börjar. så vi kommer inte ses alls !
han ska dessutom vara under jord utan sändning så varken sms eller telefonsamtal kommer jag få. de suger !
nåväl. jag klarar nog mig :) nu kikar jag hockey. gick bra för sverige i början men äckel ryssarna tog igen och nu är de 5-3 till ryssland. inte okej ! fan sverige, skärpning. ska fortsätta kika och sen kanske kolla en flm ;b puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0