Minelle ♥

idag är de sista dagen på repstoppet och de känns förjävla fint måste jag få säga ! och idag är de inte 12 timmars, utan bara 8. woop ! underbart :) igår körde vi sista 12 timmars och jag var helt slut i huvudet. less,trött,förbannad osv. men sen fick jag ett sms & att de ringde. en liten fin tjej på 3325 g och 49,5 cm hade kommit till världen med ett snitt vid 17.00 tiden igår ! jag fick rysningar och började känna hur en tår började rinna. jag ville bara hemma och fara och träffa tjejen ! men min fina "syster" låg fortfarande på uppvaket och hade fått feber så jag åker dit idag istället när jag slutat.

jag har alltså blivit moster. sara, sofie och sandra har alltid varit som mina riktiga systrar. när någon frågat "är ni riktiga syskon" så har jag varit nära på att säga ja, men de är vi ju inte även fast de känns så. och nu har min fina storasyster fått en liten flicka som är världens finaste prinsessa. jag är över lycklig och de känns så himla kul ! Lilla finaste Minelle
nu ska jag borsta gaddarna och sen fara och jobba ett par timmar. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0