onsdag 30 maj

ska om ett tag börja åka till arbetsförmedlingen, men jag hinner skriva ett inlägg här först i brist på annat :)
idag är de onsdag och jag är faktiskt ovanligt glad idag. känns som att all positiv energi har kommit fram nu !
dom senaste månaderna har jag ju inte varit sådär jätte pigg och glad, så de känns faktiskt bra. att de har vänt !

efter mötet på arbets ska jag till pappa på middag och säga hejdå åt agneta som åker till rhodos på söndag. avis ? ja ! jag vill också åka iväg igen. även fast vi nyss var i egypten så känns de som att en utlandsresa inte skulle sitta helt fel. men de får vänta. nu ska jag först och främst hitta mig en ny bil :)  kommer såklart sakna mazdan när jag säljer den. men jag kan inte köra runt i den resten av livet ändå. har dock inte bestämt när jag ska köpa en ny, men under sommaren mest troligt. och inte heller vad för nån. mercedes står ju högst på önskelistan så jag får se ;)

nu ska jag slänga på lite smink sen kila. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0