plast moster !

glömde förresten skriva att jag snart blir plast moster ! åh. min fina stora"syster" väntar en liten och den är snart här. den var beräknad igår så jag hoppades att den skulle komma. men jag hoppas den kommer väldigt snart ! helst till helgen för då har jag slutat jobba och då kan jag fara och snosa på den ♥ annars kanske jag måset vänta tills efter jobbet, ifall den kommer på morgonen och jag vill inte vänta. jag vill fara direkt när den ploppat fram ! åh hur ska detta gå ? kommer bli ännu mer barnsjuk nu ju. när jag myser med eliazen så är jag som i en annan värld. världens mysigaste känsla att ha barn nära ♥

även fast jag vet att sara inte läser de här så önskar jag dig lycka till när de är dags. puss syster !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0