råkade beställa ..

klickade hem lite kläder från ginatricot. de blev faktiskt bara 750 kr :) en jeansjacka, ett linne och en tshirt. jag trodde jag skulle hitta mer saker men faktiskt inte. nu är iallafall min efterlängtade jeansjacka påväg hem ! har velat ha en skit länge men inte hittat någon snygg. och den från ginatricot är ju så fin. kul med lite nytt till sommaren :) försökte hitta mig ett par leggings också men de är fan sämre med de. äsch får kanske beställa en till gång innan sommaren. jag får se :)

tänkte inte vara vaken sådär jätte länge till. börjar känna mig lite trött så de blir nog en tidig kväll :) nu ska jag fortsätta snacka med cecilia och sen får jag se vad jag gör ;b puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0