vill ha sommar nu !

fan vad jag längtar till sommaren, har världens sommar feelings och jag vill att de blir sommar typ nu !
fast de enda jag vet är att jag kommer jobba, och fara på lulekalaset. men jag vill göra något galet, med vänner !
den enda jag brukar göra galna saker med är sofie, men hon jobbar så många helger så vi får väl försöka iallafall nångång klämma in något. förutom luleå ! jag vill att de här ska bli min sommar, jag behöver de där lilla extra, de där roliga. vääääldigt längesen jag hade kul på riktigt ! jaja jag får nog smida lite planer med sofie, min enda trogna vän som är med på att göra kuliga saker. hade velat åka på kirunafestivalen också, men får se hur de blir med den saken.

ska även försöka mysa massor med therese , åter uppleva minnena från förr. käka mjukglass i bilen, grilla på kvällen, snurra med bilen osv :)




Kommentarer
Emelie

Men jag då ?! :)

2012-05-09 @ 14:43:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0