06.00

helgen har varit riktigt skön och mysig faktiskt. i lördags fyllde ju lillebror år så vi for dit med hans present, en ds som han önskat sig ;p vi fikade lite och sen gjorde vi inte destomer faktiskt. igår hade vi riktigt tråkigt båda två, höll på att klättra efter väggarna här hemma ;p så vi gick mest runt, sen for vi och snurrade ett bra tag med bilen lite överallt och sen åt vi innan vi for till cecilia och mackan på besök ! tur att dom ville ha oss dit, vi hade så jäävla tråkigt. så vi satt där en stund och pratade och sen for vi till svärmor en sväng innan vi brassade hem och kollade solsidan. synd att den bara är 1 gång i veckan, den är så sjukt kul ! bästa söndagsnöjet ..
 
har vaknat klockan 5 imorse, omänskliga tider men jobbet kallar. ska infinna mig på ica klockan 7. har hemkunskap vilket innebär att jag ska plocka varor åt 4 skolor, på 3 timmar. pratade med emelie och hon sa att de var ganska så stressigt. så vi får väl se hur de ska gå till. jag har ju aldrig gjort de, och om hon till o med tycker att de är stressigt som kan allt ? de ska väl gå bra. men önskade att dom kunde ha ändrat schemat lite och satt mig i kassan under tiden så får någon som kan de där bra göra de. jaja de återstår att se !
 
avrundar här. häjrå !


Kommentarer
Cecilia

det var baaauta kul med besök <3
nästa gång är det vi som kommer till er pigis! ;D

2012-11-12 @ 06:46:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0