4 bilder :)

magnus skulle försöka forma händerna till ett hjärta. han lyckades kanske inte så bra, men du är lika söt för de ♥
 
 
ultraljudsbilden ramades in, nu väntar jag bara på att de ska bli mars så jag får fota oss alla 3 och sätta in i den vita ramen. min lilla fina familj ♥
skruttens säng. mamma har sagt att man inte ska bädda förrän barnet är ute. så jag följer hennes råd, nojjig som jag faktiskt är. nytt spjälskydd bara så är den fit for fight :)
 
att vara gravidtjock är så himla mysigt ! älskar kulan :)
 


Kommentarer
Lisa

Vad fin mage du har fått:) Förstår verkligen att du tycker att det är mysigt med bebiskulan, och mysigare blir det sen med en liten knodd i famnen:) Saknar dock inte magen som man hade sista veckorna, då var man inte smidig kan jag ju säga;) Men sparkar och slag i magen från en liten bebis där inne, det saknar jag ännu ;) Hoppas allt går bra med graviditeten! Ditt barn kommer säkert också vara sötast i hela världen;)

2012-11-13 @ 19:33:17
URL: http://stridsmanl.blogg.se
elin

åååh vad mysigt! :)fina saker du fixat till bebben! :)

2012-11-14 @ 09:56:24
URL: http://lilljatko.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0