älskar fina kommentarer ♥

elin Om:
IP: 95.193.214.186
åååh vad mysigt! :)fina saker du fixat till bebben! :)
 
svar ; tack så mycket vännen ♥
 
 
  
Lisa Om:
IP: 212.181.121.166
Vad fin mage du har fått:) Förstår verkligen att du tycker att det är mysigt med bebiskulan, och mysigare blir det sen med en liten knodd i famnen:)Saknar dock inte magen som man hade sista veckorna, då var man inte smidig kan jag ju säga;) Men sparkar och slag i magen från en liten bebis där inne, det saknar jag ännu ;) Hoppas allt går bra med graviditeten! Ditt barn kommer säkert också vara sötast i hela världen;)
 
svar ; ja de är så himla obeskrivlig känsla nä de rör sig och sparkas, de är så jäkla mysigt så de kommer jag nog sakna riktigt mycket. får njuta nu. är ju ett tag kvar så jag behöver inte sakna ännu :) jag får hoppas att man inte blir allt för fet, då lär man ju vara ett gäng jävla less på slutet. eller de är man nog vilket som. men jag känner mig redan klumpig och fet så får se då ;) hahahaa ja de kommer den nog vara :) och tack !
 
 
 
 niklas s Om:
IP: 95.199.221.28
Du kommer bli en as bra morsa evve!
 
svar ; tack kompis ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0