arrgh

glömde säga att jag även har ringt och skrikit lite på securitas som inte kan göra sina jobb ordentligt. är så spyless på dessa två bilar som står parkerade här efter trottoaren så man inte ens kan backa ut normalt om man står så man har dom i arslet, sen när man ska parkera så kan man inte ta ut svängarna för att deras feta jävla bilar står ivägen. fan vad less jag är ! så jag ringde och dom skulle kolla upp de, gav även reg nr på bilarna så jag hoppas dom jävlarna får feta böter och att dom flyttar på dom. jag bryr mig inte ifall de står bilar där då och då, över dagen tillexempel. men dessa bilar har stått i månader ! fel att flytta på sig och ställa sig på en normal parkering, som normala människor. idioter ! nu fick jag även sagt de. hejdå ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0