chosen pessimist !

den här låten har jag inte hört på flera månader, de gör ont i mig att lyssna på den. din låt richard, som du ville att vi alla skulle lyssna på när du valde att lämna oss. den gick om och om igen när jag fick veta vad som hänt. 
den spelades på din minnesstund och varje gång jag hör den så undrar jag hur du har de, och varför just du ?
killgänget är inte desamma utan dig längre, de gör ont i mig att se hur mycket tim saknar dig. hur mycket dom allihop saknar deras glada, fina richard ♥ jag saknar dig, även fast vi inte stod nära så saknar jag den glada richard som man alltid fick en kram av när man sågs, och som var världens glädjespridare. hoppas du har de bra. ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0