;D

securitas tog fingrarna ur arslet och fixade bort åtminstone 1 bil. gav ju dom reg nr så dom har väl förmodligen ringt till killen som ägde ena bilen, tog inte länge innan han stod här utanför och sopade av den och sen körde iväg den ! 
nu är de bara zigenar bilen kvar, får se hur länge de tar innan dom flyttar på aset ! de är bra att ryta och låta lite arg när nått ska hända, då händer de fortare. har ju även berättat att jag felanmält barnvagsförrådet, gjorde de för 2a gången förra veckan så får se om de händer nått. annars ringer jag dit också, och lägger arga sidan till så blir de lite fart i gubbarna ;b tur att man inte är någon snäll liten flicka nå mer. nu mera är jag den sura morsan ;b 
 
nä nu ska jag trycka lasagne. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0