detta vuxen liv

när de gäller att göra viktiga pappersarbeten och vara så jävla vuxen så hatar jag att vara vuxen. vill vara liten igen så mamma kan fixa allt sånt där ;b skönt de hade varit ! för just nu blir jag galen på papper som ska in till försäkringskassan angående föräldrapenning. fattar noll ! meeeen de löser väl sig. känns bara så jobbigt att tänka på de där. nu lämnar vi de ! så fixare sig ;p
 
hur som helst är de onsdag och jag ska med mamma till sunderbyn idag, vi åker väl på sisådär en halvtimme. hon har tid först tjugo i 3, please. kunde dom inte sätta en liite tidigare tid. nog för att jag skulle tippa att de inte tar speciellt länge, så de blir kanske ändå inte så sent vi är hemma. lite jobbigt att köra i mörker bara, men de går nog bra ändå ! så nu tänkte jag strax borsta tänderna och sen kommer hon väl och plockar upp mig :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0