gomorgon goooomorgon

godmorgon ! eller jag har vaknat klockan 7, ledig och allt. de är inte mänskligt ! ska nog ta en stödvila här på en stund men först måste jag käka lite nudlar till lunch. har försökt förstå mig på matteboken ett bra tag nu, men jag fattar ingenting som vanligt. min hjärna vill inte samarbeta, så jag får ta hjälp av magnus sen. han brukar vara ganska duktig på de där ;b så de löser väl sig, som med allt annat ! 
 
har hunnit med att dammsuga, dammtorka, tvättat två maskiner och slagit igång diskmaskinen. ska skura på en stund men jag blev så jäkla lat, så de får bli sen nångång. efter min vila kanske. 
nu ska jag sluta ordbajsa. roligt inlägg va ? hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0