hääärliga fredag

igår hade jag matteprov och de gick väl sådär. man får väl se, fast de var jävligt svårt så jag hoppas inte allt för mycket. tror de gick åt skogen helt ärligt.äsch, ids inte tänka på de nu. för nu äre heeeelg. eller jag har ju dock varit ledig heeela veckan. lite långtråkigt men ändå har den här veckan gått jäkligt fort ! igår var jag och hälsade på pappa med lite choklad och ett kort eftersom de är farsdag på söndag, är inte säkert att jag hinner dit då så de fick bli igår :) 
 
idag är de som sagt fredag och imorgon fyller min snorki 10 år. kanske far och firar han idag (och imorgon) men idag med magnus, ifall magnus åker till byn imorgon ;b vi får väl se. annars ska jag inte göra destomer ihelg. man får väl se vad den bjuder på. inget planerat iallafall.
 
nu ska jag göra en felanmälan för andra gången åt riksbyggen om de där jävla barnvagnförrådet ! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0