hejhå

då var de onsdag. kometen kom och jag såg att mamma satt in en bild, som hon gör varje år. även fast jag sa att hon inte behövde den här gången. men hon kunde väl inte låta bli, sen tog hon ju även den snyggaste bilden på mig, 15 år. haha, jaja ;b men de var sött. och texten var ju också gullig ! fina mamma ♥ har fotat bilden men jag orkar inte söka fram sladden till telefon, så ni får kika på min instagram. evelinaorrmalm heter jag där ! 
 
idag har jag en tokunge i magen, en morgonpigg skrutt. vaknade vid halv 6 och då var de redan full fräs där inne. kullebyttor, sparkar och ville inte sova ;b sen har jag vilat en stund efter de, så då har jag faktiskt inte känt något. men sen jag klev upp har de varit livat ! vet inte riktigt vad den pysslar med. sötfjärt !
såg även att ännu en pojke kommit till världen, josefin nordvall fick en liten kille igår (?) gissar jag. nu vill man ju att tiden ska gå ännu fortare. jag vill också !!!
 


Kommentarer
anna norman

du kan ju ladda upp direkt från instagram i bloggen ju :) där du väljer att ladda upp bilder som vanligt !

2012-11-28 @ 10:52:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0