inte min grej !

varför ska jag envisas om att baka när jag inte kan ? försökte mig på vaniljbullar idag, dom är gräsligt fula och var inte speciellt goda heller ! hur svårt kan de vara ? nä hädanefter blir de fan köpes ;p går ju lika bra de. 
så de är vad jag har gjort hela morgonen + tvättat kläder :) 
 
imorgon åker jag till sunderbyn med mammsen. hon ska dit och kolla sin onda handled så jag följer med som den fina dotter jag är ! och på fredag åker jag och mitt hjärta igen och sover en natt på hotell ♥ ska köpa massa saker till skruttis. för de lär nog mest troligt inte bli någon fler resa dit innan lill*n kommer. och där finns de ju lite mer att välja mellan. så de ska bli riktigt kul att shoppa loss lite där. lär ju inte bli såå mycket kläder just till mig. känns onödigt att köpa nu, för om de passar runt midjan nu så lär dom vara alldeles för stora sen ;b kanske ett linne som jag kan ha nu och sen, och leggings om jag hittar. vi får väl se. men tanken är att shoppa till pluttis och lite saker hem ;b 
 
nu ska jag klä på mig och sen käka lunch ! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0