kallt som tusiken !

brr ! fasiken vad kallt de varit idag, trodde inte de imorse men de kom som en käftsmäll när jag klev utanför dörren. åkte iallafall på morgonen och käkade brunch med sandra och sanna som var på besök :p sandra skulle med sin vovve till veterinären så jag umgicks och gick på stan med dom i nån timme innan jag åkte hem och fixade i min garderob. vek alla kläder på nytt, för efter några veckor ser de ut som ett bomb nedslag. förstår inte hur svårt de kan vara att hålla alla kläder vikta ? förbannat svårt om man heter evelina orrmalm iallfall. 
 
sen har vi ätit hemmagjord pizza och efter de slocknade vi i sängen som klubbade sälar i sisådär 1 timme. riktigt skönt ! klev upp och sen for magnus iväg på firman och jag for på ok och köpte nödvändigheter, typ snus (nikotinfri) så inte alla börjat hetsa att jag måste sluta snusa ;b de gjorde jag direkt, nästan. typ 3 dagar efter jag fick veta. 
 
nu ska jag dricka julmust och kika lite tv, sen blir de sängen nästa. trötter ! puss


Kommentarer
Elin

Det är lugnt, det är jävligt svårt när man heter Elin Jatko också ;)

2012-11-07 @ 00:26:36
URL: http://lilljatko.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0