min helg

har knappt suttit vid datorn alls ihelg faktiskt, bara kikat instagram och facebook via telefonen. därav ingen uppdatering :) i fredags for magnus med jobbet och käkade på nex, sen för dom vidare på olles. jag for förbi pappa och käkade, satt där en stund innan jag for vidare till maria en sväng. var så himla trött hela kvällen så sen for jag hem. sov en liiten stund innan jag vaknade klockan 1 och fick åka iväg till stan och hämta magnus. de tog en jävla tid innan jag kunde somna om sen när jag kom hem. tror jag vred och vände till klockan 3 innan jag kunde somna. 
 
sen blev de lördag. på morgonen drog vi och fikade innan vi for på stan en sväng och kollade tomtarnas vinterspel, blev inte där speciellt länge eftersom de var så kallt och vi hade så dåligt med kläder ;b sen drog vi till ida och pär och fikade lite innan jag började jobba klockan 2. vi bestämde att vi skulle fara ut på olles och käka hela gänget när jag slutat men allt var fullbokat så vi drog på thai istället :) sen for jag och magnus hem och kollade lite tv !
 
igår vaknade jag vid 9 nångång, sen for jag iväg till mamma och var barnvakt. dom åkte till luleå och kommer hem idag. så jag har umgåts med lillebror hela gårdagen. vi myste på med lite wii spel och sen tog vi en promenad, kvalitets tid med snorki är himla mysigt ! sen kikade vi solsidan innan han hoppade i säng. har fått öva på mamma rollen lite "gå och borsta tänderna nu" "klockan är mycket, du ska sova" och imorse såg jag till att han fick med sig allt till skolan ;b duktiga jag ! nu ska jag ta en låång dusch, sen får jag se vad dagen bjuder på. veckostäd kanske om jag hitta ork. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0