ny dator :)

bloggar från ny datorn. och den är riktigt nice om jag får säga de själv ! skönt tangentbord och den går så tyst att man undrar hur den ens kan vara igång. skärmen är också stor som en tv och musen är rena hightec grejjen ;b
jag älskar ju tvspel och dataspel, är värsta nörden faktiskt. kan spela i timmar, saken är bara den att jag inte äger nå spel så de blir så sällan, men när jag är hos mamma brukar jag spela xbox och de är ju så jäkla kul ! så nu när vi har en ny spel dator ska jag också börja spela nå kuliga spel. slutar nog med att jag och magnus bråkar om vem som ska ha datorn till slut ;p hehe. vi får göra upp ett schema om inte annat. 
 
idag är de torsdag och dags för ett besök hos mvc :) ska mäta magen och lyssna på skruttis hjärta igen. längtar ! fast de är ju först halv 4. så jag hinner göra mycket innan dess, har ju varit vaken sen halv 6. kunde inte somna om, men jag får vila nu under dagen ;p ska rensa i skåpet i hallen. alla mina städgrejjor ligger huller om buller, så de ska jag göra nu och sen får jag se. först lite frulle :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0