shoppat :)

hej mina vänner, och ovänner ! 
 
i fredags åkte vi som sagt till luleå, stannade i töre och åt fin middag. pepparstek och fläskfile, fy bubblan vad jäkla gott ! och efter de fortsatte vi dom 5 milen de var kvar till luleå, vid 7 halv 8 var vi framme, då parkerade vi i de otroligt trånga garaget på arctic och sen for vi upp på hotell rummet och kikade lite x factor innan vi däckade tidigt båda två. hann inte ens kika klart så hade vi somnat ;b men då var vi utvilade till lördagen iallafall :) 
 
vaknade just före 8, käkade en enorm frulle. hotellfrukost måste vara de absolut bästa som finns. galet jäkla gott är de. jag åt tills jag nästan sprack, på riktigt ! hehe ;p sen gick vi upp igen och jag fixade mig lite och när klockan var halv 10 checkade vi ut och knallade iväg på stan. spenderade 3 timmar där och fick med mig ett par leggings, ett linne, en tröja, en väst, ett par skor och nagellack. magnus fyndade också 2 par nya jeans och goosch vad snygg min kille är. helt galet. även två nya tshirts och sockor fick han med sig. 
 
sen for vi vidare till storheden, hittade en ny golv lampa på rusta, en julstjärna till sovrummet, en slinga till balkongen och nå bollar med lampor i som jag tänkte hänga i skruttens rum :) en skötbädd och en body var de enda jag hittade till lill hjärtat. hm hade ju nästan inga kläder, eller jo, men då äre antingen tjej eller kill. så de blev bara en body. jag som skulle shoppa så mycket babysaker ;p hehe. ja och sen kom vi iallafall hem igår vid 6 tiden, for till mamma och drack kaffe och sen for vi hem. somnade vid 11 och vaknat för en stund sen. magnus har åkt och jagat och jag tänkte faktiskt hänga upp julgardiner nu. ser så mysigt ut i allas fönster :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0